قوانین و مقررات

  • قوانین عمومی

 

  • ورود کاربران به وب‏‌سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط تاج استور به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سوی کاربر است.
  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های تاج استور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر مشتری یا کاربر

  • به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است اقدام به خرید و استفاده از خدمات تاج استور می‌کند.

 

ارتباطات با مشتریان

  • توجه داشته باشید که 09397729360 تنها شماره‌ هایی است که تاج استور از طریق آن با کاربران و مشتریان ارتباط برقرار می‌کند بنابراین هرگونه پیامک و تماس تحت عنوان تاج استور، با هر شماره دیگری تخلف و سوء  استفاده از نام تاج استور است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما اطلاع دهید

 

  • سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

 

  • تاج استور به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
    همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات تاج استور، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط تاج استور جزئی از اموال آن محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار تاج استور است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای تاج استور محفوظ می‏‌دارد.

 

  • ثبت و ارسال سفارش

 

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. ارسال محصولات به نقاط گرگان ۲-۳ ساعت می‌باشد و برای شهرستان ۲-۳ روز کاری می‌باشد.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • فروشگاه تاج استور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ما محفوظ است.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید یا انصراف مشتری، کاربر باید در اولین فرصت با استفاده از روش‌های مندرج در وب‌سایت که در قسمت تماس با ما ذکر شده است، مراتب را به فروشگاه اینترنتی تاج استور اطلاع دهد. پس از بررسی، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
    تاج استور تمام دقت خود را در زمینه قیمت‌گذاری و ثبت موجودی به کار می بندد، اما در صورت بروز مشکل و اشتباه در این مورد، سفارش کنسل خواهد شد و فروشگاه در اسرع وقت وجه دریافتی را به حساب مشتری واریز می نماید.
  • پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق تحویل اکسپرس ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از ۱۰ میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

 

خریدهای دیجیتالی

در زمینه خریدهای دیجیتالی، کدهای دیجیتالی به هیچ عنوان قابل برگشت نیستند. گفتنی است که خرید کد اشتباه، قابل بازگشت نخواهد بود و پی اس پارسی هیچ مسئولیتی در مقابل آن ندارد

حمل و نقل و خسارات ارسال

  • با توجه به اینکه بسته‌بندی در تاج استور با دقت و استاندارد بالایی انجام می‌پذیرد و ارسال نیز از طریق پست و یا شرکت‌های معتبر حمل و نقل صورت می‌گیرد، در صورت بروز خسارت در زمان ارسال، فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور، پرداخت خسارت را پیگیری می‌نماید. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۶ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی تاج استور اطلاع داده شود و کالای آسیب‌دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به خدمات پس از فروش فروشگاه ارسال شود.
  • تذکر: مشتریان گرامی می‌بایست کالای خریداری شده را در هنگام تحویل از مامور پست یا پیک تاج استور، بررسی نمایند و در صورت هرگونه مغایرت و یا خرابی، از دریافت محصول خودداری فرمایند. در غیر اینصورت «دریافت کالا» به معنای صحیح و سالم بودن محصول تلقی خواهد شد.

نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

فروشگاه اینترنتی تاج استور هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در مورد محصولات را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه اینترنتی تاج استور درباره محتویات نظر نیست.
لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند. همچنین در درج نظرات خود، نهایت دقت را در مورد صحت آن به عمل آورند.

احراز هویت

  • تمام سفارش‌های «پرداخت درب منزل» خریداران جدید که قبلا سابقه هیچ سفارش موفقی روی وبسایت نداشته‌اند، بدون احراز هویت از طریق تلفن ثابت قابل ارسال نیستند.
  • خریداران قدیمی با سابقه حداقل یک خرید موفق، در صورت نداشتن تلفن ثابت نیز تا سقف ۱۰ میلیون‌ تومان، قادر به‌خرید بدون احراز هویت هستند.
  • سفارش‌های با ارزش زیر یک میلیون تومان پست یا تیپاکس (ارسال شهرستان) که پرداخت موفق داشته‌‌اند، بدون ارایه تلفن ثابت نیز ارسال خواهند شد.
  • تمامی سفارش‌هایی که به‌جز پست و تیپاکس، حتی با مبلغ زیر یک میلیون تومان، چه در صورت پرداخت و چه در صورت عدم پرداخت به تلفن ثابت برای احراز نیازمند است. در صورت پرداخت و در شرایط خاص، کارت هویت شخص خریدار نیز می‌تواند جایگزین تلفن ثابت باشد.
  • برای سفارش‌های ۱ تا ۳ میلیون تومان، احراز هویت از طریق تماس با تلفن ثابت مشتری انجام می‌شود. برای سفارش‌های بالای ۳ میلیون تومان، لازم است که عکس اصل «کارت ملی» یا «گواهی نامه رانندگی» شخص پرداخت کننده در کنار «کارت بانکی شخص پرداخت کننده» مشتری برای کارشناسان ما ارسال شود.

فروشگاه اینترنتی تاج استور نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی تاج استور تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی تاج استور دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

کلیه محتویات سایت تاج استور شامل قانون حق تکثیر شده و به قروشگاه تاج استور تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در تاج استور مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در تاج استور قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

نمایندگی

تاج استور در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق فروشگاه حضوری و دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی تاج استور اطلاع دهید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، تاج استور هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

شرایط استفاده از کنسول کپی خور شده

  • دستگاه به‌هیچ‌وجه نباید به اینترنت متصل شود.
  • به ‌هیچ‌ وجه نباید کارتریج یا دیسک درون دستگاه قرار گیرد.
  • اگر قبل از اقدام برای کپی خور شدن، روی دستگاه بازی ریخته شده باشد، شرکت هیچ مسئولیتی را بابت باقی ماندن آن‌ها (بازی‌ها، فایل‌های Save، عکس‌ها، برنامه‌ها، تم‌ها و …)  روی کنسول نمی‌پذیرد و تمامی اطلاعات موجود روی دستگاه قبل از ریختن بازی پاک خواهد شد.
  • اگر کنسول شما قبل از مراجعه برای بازی ریختن بن شده باشد، تیم فنی تاج استور هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمی‌پذیرد.
  • در صورتی که قوانین (مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به بن شدن کنسول شود، تیم فنی تاج استور  هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمی‌پذیرد.
  • در صورتی که قوانین (مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به قفل بازی‌ها شود، دوباره کنسول شما شامل هزینه اولیه کپی خور و ریختن بازی خواهد شد.
  • در صورتی که بازی توسط مشتری پاک شود، بازی به‌صورت تکی نصب نمی‌شود و هزینه کپی‌خور و ریختن بازی به‌صورت کامل دریافت خواهد شد.
  • در صورت آسیب رسیدن به هارددیسک دستگاه، تیم فنی تاج استور هیچ مسئولیتی به‌عهده نمی‌گیرد.

شرایط ۱۰ روز مهلت تست رایگان

  • دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۰ روز ضمانت تعویض است.
  • بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی تاج استور خارج می‌کند.
  • هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود.
  • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
  • در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی تاج استور خارج می‌شود.
  • در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
  • در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی است.
  • بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی تاج استور نیست.
  • برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۷۲ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.

 

  • شرایط گارانتی خدمات

 

  • دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ و ۲۴ ماه ضمانت تعمیر است.
  • بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی تاج استور خارج می‌کند.
  • هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی تاج استور هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
  • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است. – کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابل‌ها و … در تعهد تیم فنی تاج استور نیست.
  • در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی تاج استور خارج می‌شود.
  • در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقی‌مانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده است. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.)
  • در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
  • در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری  خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی تاج استور است.
  • در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر  ,  خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی تاج استور است .
  • بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تاج استور نیست .
  • برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۷۲ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
  • دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور فقط شامل این گارانتی می شود.
  • بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی تاج استور خارج می‌کند.
  • هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی تاج استور هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
  • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
  • کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابل‌ها و … در تعهد تیم فنی تاج استور نیست.
  • در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی تاج استور خارج می‌شود.
  • در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقی‌مانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده است. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.) – در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
  • در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری  خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی تاج استور است.
  • در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر  ,  خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی تاج استور است.
  • بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تاج استور نیست.
  • در صورت استفاده از گارانتی تعویض، دستگاه جدیدی که به مشتری تحویل داده می‌شود، فقط شامل ۱۰ روز گارانتی تست رایگان خواهد بود.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
  • برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۷۲ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.